Profesinis ugdymas

NAUJIENOS

  • Projektas „Kurianti mokykla” Mes visi esame matę fotografijas, vienos jos ryškios ir spalvotos, kitos jau bebaigiančios išblukti juodai baltos, bet galimybę pamatyti seną fotografiją atspaustą ant augalo, turi tikrai ne kiekvienas. Lapkričio 28 d. Vilniaus agroekologijos mokymo centrą aplankė menininkė, fotografė Vilniaus dailės akademijoje apgynusi......

  • 2024 m. lapkričio 20 d. Elektrėnų profesinio mokymo centre mūsų mokyklos vaikinų tinklinio komanda dalyvavo draugiškame turnyre. Šįkart jiems teko rimtas iššūkis – varžovais tapo net dvi stiprios Elektrėnų komandos. Jėgos buvo išties lygios! Mūsų komanda pademonstravo ne tik puikų fizinį pasirengimą, bet ir didelį......

  • Projekto tikslas – suteikti profesinių mokymo įstaigų mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių ir esantiems iš nepalankaus socialinio ekonominio konteksto, būtinas priemones, įrangą, mokymus ir kitas specializuotas paslaugas, kurios prisidės prie didesnio mokinių įsitraukimo, sudarys sąlygas užbaigti pradėtą mokymąsi, įgyti kvalifikaciją ir sėkmingai įsilieti į darbo......

  • 2024 m. lapkričio mėnesį Vilniaus agroekologijos mokymo centro atstovai dalyvavo savaitės trukmės darbo stebėjimo stažuotėje Portugalijoje. Stažuotė vyko pagal Erasmus+ programos, kurią Lietuvoje administruoja Švietimo mainų paramos fondas, mobilumo projektą Nr. 2024-1-LT01-KA121-VET- 000206403. Stažuotės metu Vilniaus agroekologijos mokymo centro atstovai tobulino savo žinias ir gebėjimus......

Specialybės

2024 – 2025 m. m. kviečiame mokytis šių specialybių:

Turintiems pagrindinį išsilavinimą:

(įgyjamas ir vidurinis išsilavinimas)

  • Transporto priemonių remontininkas
  • Virėjas
  • Dekoratyvinio apželdinimo darbuotojas
  • Natūralios kosmetikos gamintojas
  • Žemės ūkio gamybos verslo darbuotojas
  • Bepiločių orlaivių valdytojas

Turintiems vidurinį išsilavinimą:

(teikiamas ir tęstinis profesinis mokymas)

  • Transporto priemonių remontininkas
  • Individualios priežiūros darbuotojas
  • Dekoratyvinio apželdinimo darbuotojas
  • Natūralios kosmetikos gamintojas
  • Renginių ir poilsio paslaugų organizatorius
  • Bepiločių orlaivių valdytojas
Plačiau >>

Pamokų tvarkaraštis

 

Plačiau >>

Mokymo kursai

Neformaliojo švietimo ir savišvietos būdu įgytų kompetencijų vertinimas ir pripažinimas. Organizuojami kursai pagal mokymo programas:

  • Ūkininkavimo pradmenų kursai
  • Traktorininkų kursai
  • Keičiami ir išduodami traktorininkų pažymėjimai
  • B kategorijos vairuotojų mokymo kursai

Kviečiame registruotis!

Plačiau >>

Veiklos planavimas

Veiklos planas atsižvelgus į strateginius įstaigos planus, švietimo būklę, bendruomenės poreikius, nustato metinius įstaigos tikslus bei uždavinius, apibrėžia prioritetus ir priemones uždaviniams vykdyti.

Veiklos programoje numatyta veikla grindžiama humaniškumo, demokratiškumo, viešumo, atsinaujinimo principais, pedagogine iniciatyva, kūrybiškumu bei glaudžiu centro bendruomenės bendradarbiavimu.

Aiškus ir nuoseklus veiklos planas – puiki priemonė padidinti sėkmės tikimybę.

Plačiau >>

Socialinis pedagogas

Socialinis pedagogas įvertina vaikų poreikius ir padeda spręsti problemas, trukdančias paaugliams normaliai ugdytis ir adaptuotis aplinkoje

Plačiau >>

Neformalus ugdymas

Neformalusis mokinių švietimas – tai kryptinga veikla mokinių pažinimui, lavinimuisi, saviraiškos poreikių tenkinimui, specifinių gebėjimų ir kompetencijų ugdymui. Neformaliojo mokinių švietimo veikla yra skirta meninę, sporto ar kitą veiklą pasirinkusių mokinių asmeninėms, socialinėms, edukacinėms, profesinėms kompetencijoms ugdyti. Ši veikla mokiniams nėra privaloma ir laisvai pasirenkama.

Plačiau >>

Savivalda

Centro savivalda grindžiama švietimo tikslais, centre vykdomomis švietimo programomis ir susiklosčiusiomis tradicijomis. Centro savivaldos institucijos kolegialiai svarsto centro veiklos bei finansavimo klausimus ir pagal kompetenciją, apibrėžtą centro nuostatuose, priima sprendimus bei daro įtaką vadovo priimamiems sprendimams, atlieka visuomeninę centro valdymo priežiūrą. Savivaldos institucijų įvairovę, jų kompetencijas ir sudarymo principus įteisina centro nuostatai.

Plačiau >>

PIT

PIT kaupiama ir sisteminama informacija apie mokymosi ir studijų galimybes, sąlygas, profesijas, kvalifikacijas, psichologinio asmens įsivertinimo testus ir kt.

Plačiau >>